Livrare gratuită la comenzi peste 500 lei.

Întrebări frecvente

GENERAL

Sediul nostru este in Iasi, iar punctul de lucru este la adresa: Soseaua Tudor Neculai 4.

Nu. Produsele noastre pot fi comandate exclusiv online.

In acest caz ne puteti contacta telefonic, prin email sau Whatsapp iar noi vom face tot posibilul sa va oferim produsul cautat.

Ne puteti contacta telefonic sau prin email sau Whatsapp pentru mai multe detalii privind disponibilitatea produsului.

TRANSPORT SI LIVRARE

Livram produsele cu Sameday Curier. Avem o taxa de transport unica de 20 lei pentru curier.

Da, daca plasati o comanda de peste 500 lei.

Comenzile se livreaza de catre curier in zilele lucratoare de luni pana vineri.

Livrarea comenzii poate dura 1-3 zile lucratoare.

Produsele din stoc vor fi livrate cat mai repede insa nu putem garanta acest lucru, termenul de livrare fiind de 1-3 zile lucratoare.

COMENZI ȘI PLĂȚI

Selectați produsul dorit. Selectați opțiunile preferate de dvs. apoi apăsați butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”. Pentru a vedea produsele din coș, apăsați pe iconiță “coș” din partea dreapta sus. Urmați pașii până la finalizarea comenzii.

Puteți plăti online cu cardul sau prin ramburs.

Da, se poate comandă telefonic,dar este recomandat să comandați direct pe site.

Nu preluăm comenzi prin mesaje SMS.

Dacă nu sunteți familiarizat cu plasarea unei comenzi online, ne puteți lasă detaliile comenzii pe Whatsapp. Acestea trebuie să includă aceleași detalii care sunt necesare și în cazul unei comenzi pe site, cum ar fi: numele și adresa dvs., produsele cu specificațiile dorite și cantitatea dorită din fiecare produs.

Timpul de livrare al comenzii mai poate dura 1-3 zile lucrătoare. Factori precum un volum ridicat de vânzări sau evenimente neprevăzute pot afecta aceste termene, periodic. Dacă aceste termene se modifică, vom poștă un anunț pe pagină principala a website-ului. Cu toate acestea, ne puteți contacta telefonic, sau prin e-mail pentru a verifică statusul comenzii.

Acceptam plata cu cardul, ramburs sau OP.

Da, daca specificati acest lucru in seciunea ‘Observatii’ la una dintre comenzi.

Pentru a anula comanda recomandam sa dati reply la email-ul primit imediat dupa plasarea comenzii, cu textul „ANULEZ COMANDA”, in termen de 12H de la plasarea comenzii. Sau ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail. Nu mai pot fi anulate comenzi platite cu cardul pentru produsele personalizate.

Puteti modifica o comanda prin email, Whatsapp sau telefonic.

In primul rand, ne cerem scuze. Daca din comanda primita lipseste un produs, vom rectifica greseala cu prioritate. Pentru asta ne puteti contacta prin email sau telefonic si vom stabili modul in care vom proceda.

Nu exista comanda minima.

Pentru a urmari comanda dupa ce aceasta a fost predata curierului, puteti accesa https://sameday.ro unde veti introduce codul de urmarire pe care l-ati primit prin mesajul de la curier. Pentru a vedea statusul comenzii dvs. recomandam sa va logati in contul dvs. de utilizator sau puteti sa ne contactati telefonic sau prin email.

RETURNARE, SCHIMBURI SI RESTITUIRI

Pentru a returna un produs, trebuie sa completati formularul de reclamatii https://prodrivers.ro/formular-de-reclamatii, sa completati toate datele corespunzator pentru a va putea identifica si sa specificati ca doriti sa faceti retur.. Dupa verificare veti fi contactat pentru a alege modul in care va va fi restituita contravaloarea comenzii/ produselor returnate.

Dupa aprobarea returului veti primi banii inapoi prin virament bancar intr-un cont specificat de dvs.

Aveti la dispozitie 14 de zile pentru a returna un produs.

Da, in baza termenilor si conditiilor de pe site-ul nostru.

Contravaloarea returului va fi transmisa in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia la sediul nostru.

Nu. Contravaloarea transportului pentru retur va fi suportat de catre dvs. conform termenilor si conditiilor de pe site-ul nostru. Noi vom restitui doar suma aferenta produselor returnate.

Nu. In aceasta categorie intra nominalele si orice alte produse existente pe site dar la care ati solicitat alte caracteristici fata de cele disponibile.

Da, doar daca puteti face dovada achizitionarii produsului din magazinul nostru.